1 Nisan 2013 Pazartesi

Patron - Yola Devam ( Feat Emrah Karakuyu ) 2013 - Sözleri

0 yorum


Patron - Yola Devam ( Feat Emrah Karakuyu ) 2013 - Sözleri

Emrah Karakuyu

Zaman Akıp Gider Anılar
Yine Üst Üste Toplanmış Dağ Gibi Sana Bakar
Nasılda Geçti Hatırla
Kimi Gülümsetir Kimi Hatırlanır Acıyla Bak

Yokuş Yukarı Koştuk Ama Hip hop Hoştu
Dolar Harbi Boştuk Sorun Yok
Yorulduk Bazen Olsun Önümüz Hep Taş Dolsada
{ Yola Devam Sorun Yok } 4



Patron

Sene 2005 İstanbul Söyle Bana Kim Hayatta Kim Leş
Seneler Geçmiş Şimdi Yaş 25 Ne Kadar Çabuk
Sene 2006 depresyon Artı Rap Her Yanımı Sarmış
Akdenizden Uzak Metropola Daldım
Arka Sokaklar Biran Metro Eve Varsın
Hemen Freestyle Kapış Bi KAç Verse Kazı Hemen Mikrofona Yapış
Yarasa Gibi Kapatıp Kapıyı Biz Derdik Bişeyler Kırmak İçin Kafayı
Zaman AKıp Gider Sefalet Radi Doyur Hadi Karnımızı
Playstation Vining İçti Sigara Çay Biskivü
Sene 2007 Her Yerden Çağırırlar  Konsere Bizi
Ve Albümler Gelir Mc'siler Bilir Sebebini
Çünkü Dinledi O Zaman Nerdeyse Hepsi Bizi

2008 Hoşçakal Çeliktepe , Merhaba Kadıköy
Yer Altından Yer Yüzüne Yazılmaya Başlanır
Ve Kızlar Bana Asılmaya Başladı
Gitti Bütün Saçlar 1 Numara Kafam Parti Her Hafta Yavaşla
2009 Albüm Rafta Yeah " Mada " Fuck

Emrah Karakuyu

Zaman Akıp Gider Anılar
Yine Üst Üste Toplanmış DAğ Gibi Sana Bakar
Nasılda Geçti Hatırla
Kİmi Gülümsetir Kimi Hatırlanır Acıyla Bak

Yokuş Yukarı Koştuk Ama Hiphop Hoştu
Dolar Harbi Boştuk Sorun Yok
Yorulduk Bazen Olsun Önümüz Hep Taş Dolsada
{ Yola Devam Sorun Yok } 4

Hayki - Bir Yol Göster Bana ( Feat. Patron ) Yeni Video Klip 2013 -Sözleri


Patron

Devam Edelim 2009 Pmc Bi Aile Şimdi Başladı Hikaye
Yer Altından Yer Yüzüne Turne 3 Konser 300 Bilet Yuh Be
Şirket Batar Paksöz Yazar Yine  Dansöz Bakar e Dans Et
O Zaman Profesyonel 2010 Yazamadan Hastahane Ve Karakol
Kavgalı Dövüşler İlla Bi Taraf Ol Ve İnan Hala Bi Para Yok
Televizyon NTV Reklamlar Pat En İyisi Cebimde Oldu
Ve Dostum Çok Yancılar Dolu Olsun
2011 Profesyonel Bu Son değil 2. Geldi
Ve Okul Bitti Yeah New York Sonum Gizli Ama Sorun Yok
2012 Para Kalmadı Alayı Sattı Şafağımı Saydım
Düşünmek İçin Zamanım Vardı Yazdım Ve KARŞINIZDAYIM

Emrah Karakuyu

Zaman Akıp Gider Anılar
Yine Üst Üste Toplanmış Dağ Gibi Sana Bakar
Nasılda Geçti Hatırla
Kimi Gülümsetir Kimi Hatırlanır Acıyla Bak

Yokuş Yukarı Koştuk Ama Hip hop Hoştu
Dolar Harbi Boştuk Sorun Yok
Yorulduk Bazen Olsun Önümüz Hep Taş Dolsada
{ Yola Devam Sorun Yok } 4

Patron

Bu Parçayı Yapdığım İçin Çok Sevindim Sanki
Şampiyonlar Liginde Bi Futbolcunun Gol Atması Gibi
Gol Sevincini Yaşaması Gibi " De Poet " Sağol Kanka


Yorum Yapmayı Unutmayınız.

Blogger tarafından desteklenmektedir.