25 Mart 2013 Pazartesi

Ben Bilmem Eşim Bilir'de en heyecanlı anlar

0 yorum

Ben Bilmem Eşim Bilir'de en heyecanlı anlar

Hafta sonu TV ekranlarında iki büyük yarışma programının reyting yarışı vardı.

Ben Bilmem Eşim Bilir'de en heyecanlı anlar

Dün ekranlarda adeta reyting savaşı vardı. İki büyük yarışma programı sıralamaya damga vururken, Survivor sıralamada birinci, Ben Bilmem Eşim Bilir yarışması ise ikinci oldu.
BÜYÜK FİNAL İÇİN KAPIŞTILAR
Ben Bilmem Eşim Bilir yarışmasında 100. bölümün şampiyonu, hem otomobil hem de ev kazandı. Kanal D yarışması 'Ben Bilmem Eşim Bilir'in dün akşam yayınlanan 100. bölümünde bölüm birincisi önce arabayı kazandı, ardından büyük final için cumartesinin kazananı ile karşı karşıya geldi.
MUMCU ÇİFTİ, SIFIR PUANDAN EV VE ARABAYA KOŞTU
Cumartesinin şampiyonu Sermin Coşar – Sabri Yılmaz ile Pazar gününün kazananı Tülay Mumcu - Volkan Mumcu ev için “fil hafıza” oyununu oynayarak kıyasıya yarışlar. Oyunun şampiyonu Tülay Mumcu - Volkan Mumcu çifti, 250 Bin TL’lik evin ve sıfır kilometre otomobilin sahibi oldu.
 

Yorum Yapmayı Unutmayınız.

Blogger tarafından desteklenmektedir.